Todo comezou no mes de novembro cando saíu un anuncio que realiza
unha cadea de supermercados, que dende logo, non ten comparación con
ningún spot que se basea principalmente en rimas ou cancións que,
se as analizas, carecen de sentido.
"Por un futuro á galega" É o seu tema. A gravación
mostra unha entrevista elaborada pola mocidade a unha galega que está
preto de ter cen anos.
A protagonista recorda como era a vida de antes e a evolución da
humanidade ante os seus ollos. Cando era nena transportábase en
burra, logo viu ao home chegar á Lúa, e agora chega a ter a súa
propia tablet. Ela destaca a constante sensación de que o mellor
estaba sempre por chegar.
"Se non se sabe a onde se vai, para que ir tan á présa?"
É o que opina do mundo actual (baixo a súa visión) dominado polos
malos hábitos na alimentación a base de comidas lixo e soidade.
"Cando traballamos xuntos chegamos a onde queremos",
afirma.
Propón a formación dun mundo diferente, dun mundo á galega:
cunha dieta equilibrada, incluíndo, na súa maior proporción,
alimentos que nos proporcionan as hortas, en xeral, levar unha vida
máis relaxada, aspirando a convertirnos en mellores persoas,
soñando, e sendo sempre moi positivos.
Foi nese intre cando coñecín o concepto de idiosincrasia, que é
o modo de ser característico que nos diferenza doutros. Aparecía
nun artigo sobre este anuncio.
Penso que este anuncio é un dos que o representa mellor, xa que hai costumes ou tradicións da sociedade galega que non se lles dá
a importancia que merecen.
Marta Tacón Cristobo, 3ºB
No hay comentarios:
Publicar un comentario